top of page
חיפוש
  • אספני פוקימון ישראל בפייסבוק

מדריך תמחור קלפי פוקימון

הסבר על תמחור קלפים, כמה כל קלף שווה ואיך קובעים את המחיר?

הבטחתי מדריך איך לתמחר קלפים ואני מקיים! אז השאלה שכל אספן שואל את עצמו זה איך אני מתמחר את קלפים שאני רוצה לקנות או למכור, איפה הכי כדי לבדוק מחירים, מה מחיר השוק העדכני לכל קלף ואיך אני מרוויח אבל נשאר הוגן באותה נשימה. אז כולם פה כבר בטח שמעו על טרול טרול טרול מחירי טרול מוכר לפי טרול ועוד טרול אז להלן הקישור לאתר: https://www.trollandtoad.com/ *בקצרה על האתר, חנות Resale של קלפים משומשים במצבים שונים (מוכרים גם מוצרים חדשים וגם מוצרי TCG של עוד מותגים), נחשב היום לאתר הנוח והזמין ביותר לבדיקת מחירים אך חשוב לציין איננו מציג את מחיר השוק ואינו מדויק לחלוטין בעיקר בקלפים היקרים יותר (הזוהרים הולוס), שם הוא מציג מחירים הזויים לרוב וגם פי 3-4 ממחיר השוק האמיתי. מה שאני רציתי לדבר עליו בפוסט מלכתחילה זה איך להעריך מחירים לפי אתר שכולנו מכירים ונלמד לאהוב בשם Ebay בו מוכרים הכל מהכל, ושם ניתן גם לראות וללמוד בכל יום על התנהלות השוק ממכירות אמיתיות שקרו בפועל. שימו לב כי יש המון קלפים שנמכרים במכירות פומביות, ולכן יש גם המון מציאות ומחירים מגוחכים לפעמים וזה דבר שאינו מעיד על מחיר השוק בפועל. עם קצת ניסיון ובדיקות ניתן ללמוד מהמכירות האמיתיות על שווי הקלף וערכו בשוק או לפחות ממוצע שיותר קרוב למציאות ממספר מכירות שונות. אז ניגש לעניין תעקבו אחר צילומי המסך המצורפים:

  1. ראשית כל נסתכל על הקלף אותו נרצה לתמחר, ונקח את הפרטים החשובים ביותר לחיפוש: שם הפוקימון באנגלית, סט (בייס פוסיל וכו'), מספר הקלף בסט (מסומן בתמונה המצורפת)

  2. ניכנס לאתר Ebay בכתובת www.ebay.com

  3. ניגש בצד שמאל אל לשונית "חיפוש מתקדם" (Advanced) יכולים לראות בתמונה המצורפת

  4. נכניס בחיפוש את הפרטים כפי שמתואר בתמונה (ניתן גם להוסיף את המצב של הקלף מצרף בנוסף קישור המסבירים על מצבי קלף שונים

  5. נסמן את הצ'ק בוקס תחת השם "Sold Listings"

  6. נקבל המון תוצאות ונוכל לסנן אותן לפי סוגי המכירות השונים באי ביי (קניה מידית, מכירה פומבית)

  7. שימו לב שהקלפים היקרים והבדלי המחיר הרציניים לרוב מגיעים עם סיבה מסוימת: קלף מדורג, מהדורה הראשונה

מספר דגשים: *שימו לב למחירים המשתנים (לפי תאריך רכישה) ונסו למצוא ממוצע הגיוני בין מספר מכירות בסכומים קרובים *השתדלו למצוא קלף תואם למצב הקלף שבידכם לפי טבלת הדירוגים: Mint , Near Mint, Lightly Played, Moderatly Played, Heavily Played, Damaged (לכל מי שרוצה ךהעמיק קריאה על הערכה של מצב הקלף ומה הפרמטרים לרמות: https://help.tcgplayer.com/.../221430307-How-can-I-tell...) *נסו להשוות למחיר בטרול וראו את פערי המחיר, לא תמיד תמצאו פערים מאוד לא הגיוניים בקלפים בסיסיים יותר זהו תהנו במכירות והכי חשוב תהיו הוגנים במכירה, תזכרו שאם אתם אספנים לטווח הארוך, פעם אתם תהיו בעמדת הקונה ופעם בעמדת המוכר, אל תשכחו שלהתגמש לפעמים זאת לא מילה גסה!

15,234 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page