top of page
חיפוש
  • אספני פוקימון ישראל בפייסבוק

איך מתחילים לאסוף קלפי פוקימון?

לפני שאתם צוללים אל המדריכים בכל נושא, פוסט קצר שיעשה לכם סדר - לאיך לאסוף קלפי פוקימון?

*כל אחד יכול לאסוף איך שהוא רוצה, העיקר שתאהבו את מה שאתם עושים, המדריך נועד למי שמתחיל ולא ידוע איך.


שלב ראשון: זמן וכסף

זמן -

-תשקיעו זמן בבחירת הסט/הקלפים שאתם רוצים לאסוף, תתמקדו בכמה ואל תתפזרו, עדיף לאסוף לפי סט, פוקימון, סוג או לפי מה שבא לכם, אבל תנסו לקבוע יעדי איסוף ולא לקנות כל מה שבא.

-תשקיעו זמן בתמחור של הקלפים שאתם שולפים או שבבעלותכם, דרגו את המצב הפיזי שלהם, המצב של הקלף משפיע מאוד על המחיר.

-תקבעו סוג של זמן מינימום לאיסוף הקלפים, איסוף לוקח זמן ואוסף משתבח עם הזמן, אם אתם יודעים שאתם אספנים לזמן הארוך אז אין לכם מה למהר, תשקיעו בצורה חכמה ותבדקו מחירים לפני קנייה.

כסף -

-כל תחביב אספנות עולה כסף, תחביב איסוף קלפים יכול לעלות לכם הרבה מאוד. קבעו תקציב מראש, חודשי או שנתי ואל תעברו אותו.

-הציוד המשלים של הקלפים עולה לא מעט, אבל חשוב מאוד בשביל לשמור על איכות הקלפים לאורך זמן, תשקיעו בציוד מינימלי לפני שאתם רוכשים את הבוסטר הראשון שלכם.

-קלפי פוקימון יכולים לתפוס מקום, בתצוגה או באחסון, חשוב למצוא דרכים טובות לאחסון, פתרונות שישמרו על הקלפים שלכם מוגנים במשך שנים.


שלב שני: תתחילו לאסוף!

אספני פוקימון אוספים קלפים, מוצרים סגורים של קלפים, מארזים נלווים, בובות, מטבעות ועוד.

איסוף סטים - להשלים סט שלם זה אחת החוויות בתחום, סט שלם מודרני/וינטאג׳ מהקלף הראשון בסט עד האחרון, או אתגר המסטר סט שבו צריך להשלים את כל הקלפים בסט כולל את קלפי הריוורס.

איסוף לפי פוקימונים - לאסוף את כל הקלפים של פוקימון מסויים או של כמה פוקימונים, כן זה כיף וגם מאתגר.

איסוף קלפי וינטאג׳/מודרני - קלפי וינטג׳ אלה קלפים ישנים שכבר לא מדפיסים יותר ועבר הרבה זמן מאז שהם יצאו בין 15-20 שנה. הקלפים האלה בד״כ יקרים יותר וקשה למצוא אותם במצב איכותי. קלפים מודרניים אלה קלפים שעדיין מודפסים ונמכרים בשוק, הודפסו בשנים האחרונות. המחיר שלהם בד״כ זול יותר, וניתן להשיג אותם ביותר קלות. למרות שיש גם קלפים מודרנים שעולים הרבה.

דרגו את הקלפים שלכם! - אפשר לדרג ולשמר כל קלף שרוצים בתוך קפסולת פלסטיק דרך חברות דירוג שונות, החברות מדרגות את מצב איכות הקלף ומעניקות לו ציון, מחיר הקלפים המודרגים יקר יותר מקלפים לא מדורגים בד״כ.

לאסוף כל מה שקשור לפוקימון - אפשר לאסוף כל דבר בעולם של פוקימון, וגם מוצרים משלימים של הקלפים, כמו מטבעות משחק, סיכות, פיגרים, פופים, בובות, סליבים, אלבומים, משחקי מחשב ועוד...

תתחילו לשחק - דרך טובה להכיר את התחום יכולה להיות דרך המשחק. במשחק הפיזי, במחשב, או במשחקים אחרים הקשורים לפוקימון.


בהצלחה לכל המאמנים החדשים!




527 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page